Мәңгілік Ел - нұрлы болашақ

Мемлекеттiк рәмiздер

Бір жылда58337
Бір айда3363
Бір аптада649
Кеше81
Тәулік7

«Дарынды балалар» бағдарламасын іске асыру

   Қазақстан Республикасы ұлттық-мемлекеттік деңгейде білім беру облысында кеңауқымды реформалар қабылдайды. Жан-жақты дамуға көп назар аударылады, бұның астарында баланың қасиеттерін, оның жаны мен тәнінің, қызығушылықтары мен қабілеттерін дамыту сияқты түсініктер қарастырылады. ҚР Президенті Н.А.Назарбаев уақыттан бұрын қызмет етуге тиісті жастарға иек тіреуіміз керек деп айқындап берді

   2000 жылы қараша айында С.Торайғыров атындағы Павлодар Мемлекеттік университетінің көпсалалы жалпы білім беру мектеп-лицейі ашылды – тіркеу номері 8607-1945-ММ 2000 жылы 13 қарашада Павлодар облысының Әділет Басқармасынан берілді; лицензия №0005249 Палодар облысының Білім Департаментінен берілді. 2005 жылдың 1 қаңтарында мектептің атын «Облыстық көпсалалы дарынды балаларға арналған лицей-интернаты» деп өзгертті. 2013 жылдың 1 тамызында Павлодар облысының әкімшілігінің қаулысымен мектептің аты «Облыстық көпсалалы дарынды балаларға арналған лицей-интернаты» ММ деп өзгертілді. 

Лицейдегі оқыту моделі дифференциалды және  дербестендірілген болып саналады.

 Мектеп-лицейдегі білім мазмұнын анықтау кезінде келесі талаптар есепке алынады:

1) білім мазмұнының жалпымәдениеттік және гуманитарлық бағытын арттыру, оның әмбебепталуы;

2) әлеуметтік қажеттіліктерді арттыру, білім берудегі азаматтық қызметтердің рөлі;

3) білім мазмұнының «адамқорғаушылық» қызметі, ол балалар мен жастардың физикалық және психологиялық денсаулығын сақтауға және, нығайтуға арналған институт;

4) балалардың жалпы және пәндік қабілеттерін дамытуға бағыттау;

5) оқушылардың таңдауы бойынша курстарды арнайы өткізу;

6) жүйелік тәсілдердің мазмұнын жасап шығаруды іске асыру, бұл арқылы тек пәндердің ерекшеліктеріне қарай жақсылап бағытталу қажеттілігі ғана іске асырылмайды, сонымен қатар оның ғылым жүйесіндегі орны, себебі бұл тұлғаның сәтті жұмысының алғы шарты болып табылады,  және де оқу материалының жүйелі ұйымдастырылуы шығыармашылық ойлау мен дарындылықтың толықтай дамуына шарт жасайды.

7) білім беру мазмұнының құрылымдық моделін пайдалану мұғалімді ақпараттандыру режимінен кеңес беру және басқару режиміне алып келеді;

8) білім беру мазмұнындағы жеке компаненттерде орамдылық пен вариациялықты қосарлау,  оларды әртүрлі қалыпта біріктіру мүмкіндігі, оқушылардың қажеттіліктеріне байланысты және оқытудың тапсырмаларының бірізділігі мен бағынуына мүмкіндік береді;

9) барлық пәндердің мазмұнын гуманитарлық компоненттермен (ішінен гуманитарлау) байыту.

  Оқу процессінің негізгі ұйымдастыру формалары сабақтар, сонымен қатар оқушыларды қызығушылықтары бойынша біріктіретін дәрістер, семинарлар, зертханалық, тәжірибелеік сабақтар, конференциялар, пікірталастар, диспуттар,шығармашылық есептер, отырыстар болып табылады.

  «Ғылым» бағдарламасы  оқушыларды зерттеушілік, тәжірибе-эксперименттік жұмыстармен айналысуға бағыттайды. Оқушылардың шығармашылыққа кезеңдер арқылы енуі кестеде көрсетілген.

     Конференциялар мен конкурстарға қатысу лицейліктердерде идеялар мен ой ұғымдарын жүйелей білуге, гипотезаларды алға ұсынуға, дәлелдеуге немесе теріске шығаруға, өз пікірін нақты және толық мазмұндауға, пікірталастар жүргізуді қалыптастырады. 

     Лицейде «Жас Қанат» ОҒҚ қызмет атқарады. Ол үш бағытта қызмет атқарады:

-         олимпиадалық қор мектебі;

-         ғылыми жобалар мектебі;

-         шешендік өнер мектебі;

    Лицейдің жеке өзінің дарынды балалармен жұмыс тәжірибесі жинақталған. Жыл сайын лицейлік ғылыми конференция өткізіледі.

    Бұл, бірінші кезекте, «Интеллект» ғылыми-тәжірибелік бағдарламасы, ол барлық үш мектпепке арналған негізгі басым бағыттардың бірі болып саналады.

ОҒҚ мүшелерінің басты айырмашылығы – бұл ең алдымен табиғи дарындылық, 

   Жылсайын лицей оқушылары халықаралық, республикалық және облыстық ғылыми жобалар сайыстарының, олимпиадалардың, сайыстардың, аудандық, облыстық дебат ойындарының, «ХХІ ғасыр көшбасшысының» жеңімпаздары мен жүлдегерлері болып жүр. Жыл сайын лицей «Үздік олимпиадалық команда» және «Үздік ғылыми қоғам» деген атауларға ие  болады.

Директордың парағы

Рахимжанова Армангүл Сартайқызы

Мемлекеттік тілде оқытатын мектептің орыс тілі мен әдебиетінің жоғары категориялы мұғалімі. "Учительская инновация-2004"атты облыстық фестивалінің лауреаты. Орыс тілі мен әдебиеттен мұғалімдерге арналған облыстық олимпиаданың жүлдегері (II орын, 2009 ж.). Жыл сайын оның оқушылары республикалық және облыстық олимпиадалардың жүлдегерлері атанады.

Әкімшілік

Облыстық көп салалы дарынды балаларға арналған лицей-интернаттың әкімшілігіне кіреді:
 
- Директордың оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
- Экономика және қаржы сауаттылығы 
- Директордың кәсіби оқыту жөніндегі орынбасары
- Директордың оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
- Методист

Лицейдің педагогикалық құрамы

Облыстық көп салалы дарынды балаларға арналған лицей-интернатының кафедра жұмысы:

1. Жаратылыстану ғылымдары
2. Нақты ғылымдар 
3. Гуманитарлық ғылымдар 
4. Дене шынықтыру пәні мұғалімі