Мәңгілік Ел - нұрлы болашақ

Мемлекеттiк рәмiздер

Бір жылда48569
Бір айда1626
Бір аптада445
Кеше45
Тәулік90
«Жас суретшімен сұхбат»
Автор: Көп салалы лицей
14-03-2016 07:19
Жас суретшімен сұхбат

Біздің лицейімізде дарынды балалар өте көп. Әрқайсысының өз  әуестігі мен қызығушылығы бар. Біреулері үйірмелер мен секцияларға қатысса, кейбіреулері өздігінен дарынын дамытуда. Біз сіздерге 8 «Б»  сынып оқушысы Томирис туралы айтпақпыз. Томирис өзінің қызығушылығы туралы және ең алғаш бұл істі қалай бастағаны туралы ойларын бізбен бөліскен еді.

-Сурет салу сізді қызықтыратыны туралы қашан білдіңіз?

-Мен бала кезімнен сурет салуды жақсы көргенім, әлі күнге есімде.

-Сіздің бала кезіңіздегі суреттеріңіз қандай еді?

- Менің әдеттерім  жәнемен сияқты жастағы барлық қыздардың салатын суреттері, ханшайымның суретін салу мен өрнектерді бояу. 

-Сіздің бастамаларыңызға біреу көмектесті ме?

-Ең алғашқы салған суреттерімді анама көрсететінмін, ол кемшіліктерін түзеп, аяқтауға көмектесетін, кейіннен мен өздігімнен жұмыс жасайтын болдым.

-Бұл әуестігіңізді қалай дамыттыңыз?

-Менің талпынысымды байқаған ата-анам, мені көркемөнер мектебіне жіберді.

 Бірнеше сабаққа қатысқаннан кейін, менің танып білгендерім: мүсіндеу, портрет салу, натюрморт, табиғат көріністерін салу және т.б. Бұл сабақтар 6-10 жас аралығындағы балаларға арналады.

-Сіз сол кезде неше жаста едіңіз, және сізге қандай өнердің түрі көбірек жаныңызға жақын болды?

-Мен 7 жаста едім. 12 жасымда сурет өнеріне деген қызығушылығым арта түсті. Графика жанрына көңілім ауды. Бірде дене тәрбиесі сабағында аяқ астынан ғажайып сурет салғым келді.

-Осы жанрдағы ең алғашқы суретіңіз қандай еді?

- Ең алғашқы суреттерімді дәптерден жыртылып алынған парақтарға нобайлау болса да, маған көп әсерін тигізді. 

-Өте қызығарлығы, бір суреттен қаншама ой алуға болады, және әркім түсіне беруі де мүмкін емес, дегенмен   әркім өзінше түсінуі де мүмкін... Сонымен суреттегі сіздің жетістіктеріңіз қалай жалғасын тапты?

-13 жасымда мен көркемөнер мектебінің бірінші сыныбын бітірдім, өкінішке орай екінші сыныпты аяқтауға уақыт жетіспеді, сонымен қатар лицейге түсуге күш салдым.

-Сурет салудықалай жалғастыратын боласыз?

-Көркемөнер мектебінің мұғалімдері мені ұмытқан жоқ. Олар менімен байланыста болып, қосымша тапсырмалар беріп, мені қолдап отырады.

-Сіз сурет салуғакөп уақыт жұмсайсыз ба?

-Әрбіржұмысты - еңбек деп білемін.  Бір жұмысқа кем дегенде бір сағат уақыт кетеді, сонымен бірге жұмыстың  көлемі мен ондағы ұсақ деталдарға да байланысты болады.

- Сіз ең көбірек қолданатын, арнайы бір түс бар ма?

- Мен  ең алдымен сурет салу үшін қара түсті пайдаланамын, менің әрбір суреттерім қара түссіз салынбайды.

-Сіз сурет салуда көбінесе нені көбірек  жақсы көресіз?

-Қанаттарды. Қанаттарды- бостандық символы деп есептеймін.

 -Соңғы, және ең  басты сұрақ, сурет салудың сіз үшін мәні қандай?

-Сұхбатыңызға, бізбен ашық ой бөліскеніңізге ризамыз, сурет өнеріне деген қызығушылығыңыз арта түссін, сізге алда асатын биік белестерден сүрінбей өтіп, жарқырай беріңіз демекпіз. 

Томиристің жұмыстарынан бірнеше суреттер:

    

  

  

Мақаламен  жұмыс жасағандар: Белякова София мен Лепихина Владлена.

Директордың парағы

Рахимжанова Армангүл Сартайқызы

Мемлекеттік тілде оқытатын мектептің орыс тілі мен әдебиетінің жоғары категориялы мұғалімі. "Учительская инновация-2004"атты облыстық фестивалінің лауреаты. Орыс тілі мен әдебиеттен мұғалімдерге арналған облыстық олимпиаданың жүлдегері (II орын, 2009 ж.). Жыл сайын оның оқушылары республикалық және облыстық олимпиадалардың жүлдегерлері атанады.

Әкімшілік

Облыстық көп салалы дарынды балаларға арналған лицей-интернаттың әкімшілігіне кіреді:
 
- Директордың оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
- Экономика және қаржы сауаттылығы 
- Директордың кәсіби оқыту жөніндегі орынбасары
- Директордың оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
- Методист

Лицейдің педагогикалық құрамы

Облыстық көп салалы дарынды балаларға арналған лицей-интернатының кафедра жұмысы:

1. Жаратылыстану ғылымдары
2. Нақты ғылымдар 
3. Гуманитарлық ғылымдар 
4. Дене шынықтыру пәні мұғалімі